مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: بصیرت فزاینده مردم در ۹ دی، روزی تاریخی را برای انقلاب اسلامی رقم زد که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 29 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی، به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دیماه "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" با صدورپیامی افزود:پیام ۹دی به استکبار جهانی این بود که مردم ایران، دلداده انقلاب و ولی امر خود هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را نمی دهند.
در ادامه این پیام آمده است:بصیرت فزاینده مردم در ۹ دی، روزی تاریخی را برای انقلاب اسلامی رقم زد که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.
این پیام می افزاید: به برکت همین روزهای مهم و پشتوانه عظیم مردمی است که امروز انقلاب اسلامی در شدیدترین تحریم‌های اقتصادی تاریخ همچنان قدبرافراشته و سرافراز و سربلند گام دوم خویش را بلندتر و محکم‌تر از گذشته برمی‌دارد.
وی در پایان پیام خودگفت:اینجانب، کارکنان و اصحاب فرهنگ و‌ هنر استان مرکزی با گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی حمایت خود را از انقلاب و آرمانهای مقدس بنیانگذار فقید آن اعلام می‌داریم و با تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تعهد می نماییم که با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار