شهردار ایلام با بیان اینکه طرح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در حال اجرا است، گفت: این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 29 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان اظهار کرد: پروژه زیر گذر شهید کشوری شهر ایلام با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی حداکثر تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: البته این مهم نیازمند همکاری دستگاه های خدمات رسانی برای جابجایی چراغ برق ها، کابل های فیبرنوری و سایر موارد نیاز است.

صادقیان با اشاره به اینکه طرح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری و روان شدن ترافیک شهر ایلام ایلام در حال اجراست.

شهردار ایلام تصریح کرد: این طرح ۵۰۰ متر طول دارد و پیشرفت فیزیکی پروژه بر اساس برنامه زمان بندی بوده و از لحاظ پیشرفت فیزیکی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در ایلام، گفت: شهرداری برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر و بویژه حاشیه آن برنامه های مختلفی دارد.

شهردار ایلام با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر ایلام نیاز به بازنگری دارد افزود: مدیریت شهری ایلام با متخلفان و مالکانی که خارج از ضورابط اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می کنند برخورد خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار