فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:
سرهنگ ولیان از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و اماکن خصوصی و اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در شهرستان ملکشاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 28 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در حوزه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه موفق به شناسایی رد پای احدی از سارقان شدند

سرهنگ ولیان ادامه داد: پس از شناسائی سارق و مخفیگاهش، اقدامات قانونی جهت دستگیری متهم آغاز و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اعلام کرد: متهم در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ولیان اضافه کرد: متهم که از سارقان سابقه دار بود، جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، یادآور شد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب ومقدور نیست، لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار