فرماندار دهلران؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت : 54مبتلای جدید کرونا در غربالگری محلات (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ) در این شهرستان دهلران شناسایی شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 26 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تعداد 179مورد تست pcr تعداد36رپید تست در سطح روستا ها و تعداد 21 رپید تست در این شهرستان از آغاز طرح شهید قاسم سلیمانی تاکنون انجام شده است.

وی اظهار بیان داشت : تعداد 10 تیم مراقبت در منزل ، 55 تیم مراقبت و رهگیری ،6 نظارتی و 68 تیم حمایتی با تعداد 568 نفر عضو در قالب طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت می باشند

عسگری گفت : در طرح بسیج محله و خانواده محور شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد 18 پزشک، 10 پرستار و 44 بهورز با کمک تعداد 314 نفر داوطلب بسیجی و هلال احمر در طرح غربالگری محله به محله جهت تسریع در شناسائی بیماران و قطع زنجیره کرونا در این شهرستان فعالیت می کنند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران افزود : در راستای این طرح تا کنون272 مورد بازدید مشترک از مراکز عرضه مواد غذائی و اماکن عمومی تا کنون صورت گرفته که دراین بازدید تعداد 80 مورد اخطار و 2 مورد پلمب صورت گرفته است.

فرمادار دهلران بیان داشت : در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا 201 خانوار به مبلغ 80 میلیون تومان بسته معیشتی و 6 میلیون تومان کمک نقدی توزیع شده است./م

برچسب ها: کرونا ، مبتلا ، دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار