فرماندار ایلام؛
گراوند گفت: خط انتقال و شبکه توزیع آب روستای پاکل به طول ۱۵ کیلومتر ، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا آخر بهمن ماه در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 26 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ خیراله گراوند فرماندار ایلام به همراه مدیر شبکه بهداشت ، در ادامه بازدید‌های خود از روستا‌های سطح شهرستان ، با حضور در بخش سیوان ضمن دیدار با مردم روستا‌های این بخش از پروژه‌های عمرانی سیوان بازدید به عمل آورد.

او در بازدید خود از شهر جعفر آباد و روستا‌های میدان، پاکل گراب، زیفل و سربیشه در بین مردم این مناطق، علاوه بر شناخت مسائل و مشکلات مردم، در خصوص برآوردن مطالبات آن‌ها تاکید کرد.

فرماندار ایلام در این بازدید‌ها، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته بیش از ۸۰۰ خانوار در روستا‌های طولاب، زردآلو آباد، حیدرآباد، داروند، میدان و محمود آباد بخش سیوان با احداث یک سایت نسل ۴ از محل اعتبارات وزارت ارتباطات از شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

او همچنین در این بخش و طی سرکشی از پروژه‌های عمرانی و بازدید از پروژه‌های سیلبند و آبخیزداری سربیشه در بین اهالی روستای پاکل ، در خصوص اصلاح خط انتقال و شبکه داخلی روستای پاکل بیان کرد: خط انتقال و شبکه توزیع آب روستای پاکل به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد ، انشاالله تا آخر بهمن ماه در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

گراوند در ادامه به همراه مدیر شبکه بهداشت شهرستان از روند اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در بخش سیوان بازدید کرد و با حضور در مراکز سلامت روستای میدان و خانه‌های بهداشت روستایی ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خواستار توجه بیشتر بر مناطق محروم شد./ح

 

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار