فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری سارق حرفه ای با اعتراف به 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 11 September 2015
به گزارش تابناک ایلام سرهنگ فردین پیری  بااعلام خبردستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو درایلام گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان و تماس های مکرر مردم با پلیس 110، برای دستگیری سارق موضوع بصورت ویژه در قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران کلانتری 11 با انجام کار اطلاعاتی، استفاده از مخبران و پایش نامحسوس نقاط جرم خیز و ساعات وقوع سرقت های قبلی و بررسی وضعیت سارقان داخل خودرو آزاد شده از زندان، سرنخ هایی از سارق حرفه ای داخل خودرو بدست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و رصد متهم، وی را در حال سرقت وسایل داخل خودرو در یکی از مجتمع های مسکونی شهر دستگیر کردند.
سرهنگ پیری یادآور شد: سارق در بازجویی های علمی و تخصصی به 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
وی افزود: سارق در بازجویی های بعمل آمده علت و انگیزه سرقت را اعتیاد به مواد مخدر شیشه اعلام کرد و پس بازسازی صحنه سرقت و مواجهه حضوری با مالباختگان، مقداری از وسایل مسروقه از وی کشف و تحویل افراد مالباخته شد.
سرهنگ پیری از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به وسایل ایمنی مناسب مجهز و از پارکینگ های عمومی و شخصی و حیاط منزل برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار