فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از دستگیری ۱۲۷ متهم در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 23 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علیرضا معیریان"افزود: در تداوم طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و نا امن ساختن محيط برای فعاليت مجرمان، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خيز با بسيج كليه نيروهای انتظامی شهرستان طی یک ماه گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.
وی یادآورشد: در همين راستا مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند ۱۲۷متهم تحت تعقیب ، سارق و خرده فروش موادمخدر و معتاد را شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان اظهار داشت: در اجرای این موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت و در آذر ماه امسال ماموران انتظامی شهرستان فراهان با گشت زني محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظي ۲۴نفر سارق را شناسايي و دستگير كردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه سارقان به ۲۶ فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو، منزل، اماکن خصوصی و دولتی، احشام و ساير سرقت ها اعتراف كردند، گفت:در بازرسي از مخفيگاه سارقان لوازم و وسايل جهت باز کردن قفل،وسايل و قطعات داخل خودرو و ...كشف شد.
سرهنگ معیریان به طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوري معتادان متجاهر، دریک ماه گذشته در نقاط آلوده شهرستان فراهان اشاره کرد و افزود: در نتيجه اجراي اين طرح ، ۷۳ معتاد متجاهر دستگير و با هماهنگي مرجع قضائي به مرکز ترک اعتياد معرفي شدند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: ۱۸ خرده فروش مواد مخدر نیز در این طرح دستگير و مقادیری انواع مواد مخدر از آن ها کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان با قدردانی از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس از شهروندان خواست،هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با پليس ۱۱۰ در ميان بگذارند و پليس را در تامين و حفظ امنیت پایدار در جامعه ياري دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار