کد خبر: ۹۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 14 December 2020

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان‌وبلوچستان گفت: در تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه به همت کانون بسیج حقوقدانان چابهار پنج تن از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

ابوالحسن رضایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: چهار تن از زندانیان به علت جرائم عمد در زندان و محکوم به پرداخت ۱۲۶ میلیون تومان بودند.

وی افزود: با تلاش کانون بسیج حقوقدانان و استفاده از ظرفیت ریش‌سفیدان و متعمدان این زندانیان به آغوش خانواده بازگشتند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: یکی از این افراد با عنوان جرائم غیرعمد با ۱۸۰ میلیون تومان به خانواده متوفی(حادثه حین کار) پرداخت می‌کرد که با مساعدت و همکاری بسیج حقوقدانان و ریش سفیدان از زندان رهایی یافت.

وی بیان کرد: مبارزه و پیشگیری از فساد، افزایش کارآمدی نظام، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش رضایت‌مندی مردم از جمله اهداف اصلی سازمان بسیج حقوقدانان بوده که بر این اساس، برنامه‌ها و ماموریت‌هایی برای آن تعریف شده است.

رضایی تصریح کرد: نهضت کمک مومنانه با رویکرد آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد در سیستان وبلوچستان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه مشارکت در طرح کمک مومنانه با فراهم‌سازی زمینه آزادی زندانیان معسر در این طرح حضوری فعال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار