معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه محلات ۱۴ شهر استان هدف طرح بازآفرینی شهری قرار گرفته است، گفت: در کلیه این شهرها پروژه‌ هایی برای اجرای بازآفرینی شهری تعریف شده است.
کد خبر: ۹۲۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 11 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی اظهار داشت: محلات ۱۴ شهر ایلام که دارای بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی هستند در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی  و مدیرکل شرکت بازآفرینی شهری و معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی به ایلام برای عملیات بازآفرینی در هر کدام این شهرها پروژه‌ هایی تعریف و مقرر شد اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه ها تخصیص یابد.

وی افزود: حدود یک هزار و ۶۳۲ هکتار از ۶ هزار و ۳۲۸ هکتار وسعت طرح تفصیلی این ۱۴ شهر در بافت هدف طرح بازآفرینی شهری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: پروژه‌های مختلفی نظیر احداث کتابخانه، سالن ورزشی و پارک های محله ای  در قالب طرح بازآفرینی در شهرهای هدف  احداث شده و در حال تکمیل شدن است.

کرمی اجرای کامل طرح هادی و تفصیلی را مهم ترین عامل در توسعه آتی شهرهای استان عنوان کرد و افزود: خواستار تسریع در تدوین طرح جامع شهری ایلام و سایر شهرهای استان هستیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم پس از ابلاغ طرح جامع شهری بلافاصله طرح تفصیلی ایلام و سایر شهرهای استان آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: چنانچه طرح های جامع و تفصیلی در شهرهای استان اجرا شود این شهرها بر اساس یک نقشه راه مشخص و بر مبنای اصول مهندسی در بلند مدت توسعه خواهند کرد.

وی در خصوص سهمیه قیر به شهرداری های شهرهای هدف طرح بازآفرینی افزود: در جریان سفر معاونان وزیر راه و شهرسازی به ایلام همچنین مقرر شد به شهرداری های شهرهای که هدف بازآفرینی هستند سهمیه قیر رایگان اختصاص داده شود./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار