حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان نظام اسلامی با تقبل هزینه‌های سنگین، نقطه علمی و تخصصی کشورمان را هدف قرار داده و از ترور که نشانه درماندگی و عجز آنها از پیشرفت ایران است، برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند.
کد خبر: ۹۲۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 08 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده، بر لزوم توجه هر چه بیشتر به نخبگان جامعه در عرصه‌های مختلف علمی تاکید کرد و افزود: اکثر نخبگان ما برای پیشرفت کشور و ایجاد اشتغال ایده و برنامه دارند و باید این افراد شاخص مورد حفاظت و حمایت باشند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان سپس در بخش دیگری از سخنان خود خدمت بی منت به مردم را مهمترین وظیفه مسوولان دانست و اظهار داشت: خدمات رسانی به، ولی نعمتان جامعه باید با خوشرویی و سعه صدر همراه باشد.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه بهترین کار‌ها نزد خدای متعال خدمت به مردم است، اضافه کرد: مردم این روز‌ها از مشکلات متعدد اقتصادی و گرانی رنج می‌برند و باید برای تسکین درد و مشکلاتشان با خوش اخلاقی و گشاده رویی رفتار کرد و کار‌های آن‌ها به موقع انجام داد.

وی با بیان اینکه مدیران باید مساله محور حرکت کنند و فکر و ذهن خود را بر حل مشکلات مردم متمرکز کرده تا کار‌ها به درستی پیش برود، یادآور شد: خوشرویی و گشاده رویی توصیه اولیای الهی است که مدیران باید به این نکته توجه و دقت داشته و با ارباب رجوع بعنوان، ولی نعمت، درست رفتار کنند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه جامعه هر گونه تحریم و مشکلات اقتصادی را تحمل خواهد کرد، گفت: صادق بودن و پاک دستی در بسیاری موارد مورد توجه مردم است و رانت خواری و فساد هرگز مورد قبول ایشان نیست لذا باید بطور جدی با این قبیل معظلات قاطعانه برخورد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار