مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: زمین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دره شهر بزودی واگذار و ساخت و ساز آن آغاز می شود.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 08 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیرضا رمضانی در دیدار با فرماندار دره شهر اظهار داشت: زمین ساخت درمانگاه دره شهر فروردین سال۹۷ توسط وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی کلنگ زنی شد که به دلیل وجود برخی مشکلات، مدیریت درمان موفق به ساخت این مرکز درمانی نشد.

وی افزود: برای ساخت این پروژه سال آینده ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار درخواست شده که از این میزان تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

دکتر رمضانی یادآور شد: این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع برای استفاده بیش از ۲۳ هزار بیمه شده تامین اجتماعی این شهرستان احداث می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت دره شهر تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند، احداث مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان امری مهم و ضروری است.

دکتر رمضانی ادامه داد: هم اکنون دی کلینک میلاد و درمانگاه شماره ۲ در شهر ایلام و درمانگاه تامین اجتماعی دهلران در ۲ نوبت صبح و عصر به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات رسانی می کنند.

فرماندار شهرستان دره شهر نیز در این دیدار گفت: ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان دره شهر مطالبه به حق بیمه شدگان و مردم این منطقه است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار