استاندار اصفهان؛
استاندار اصفهان بمناسبت روز دانشجو گفت: دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبدا تحولات است و محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان است.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 06 December 2020

عباس رضایی روز یکشنبه در این پیام افزود: ۱۶ آذر، روز دانشجو نماد استکبار ستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان ایران عزیز و تجلی بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.
وی اضافه کرد: بی تردید این فریاد استکبار و استعمار ستیزی، الگو و نماد جاودان آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت هوشمندانه امام راحل، رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.
استاندار اصفهان، روز دانشجو را یادآور روز بزرگی دانست که جمعی از دانشجویان مبارز و عدالت‌خواه آن روزهای کشور، سکوت و نظاره‌گربودن در برابر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی و غارت و چپاول سرمایه‌ها و منابع ملی به دست سرسپردگان را برنتابیده و با عزم و اعتقاد راسخ و روحیه جهادی در برابر ظلم و بیداد رژیم پهلوی، ایستادگی کرده و پایه گذار جنبشی عظیم، تاثیرگذار و سرنوشت ساز در حیات انقلاب اسلامی شدند.
وی اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر دانشجو و دانشگاهیان در تحولات و پیشرفت های کشور اغلب یک نقش ویژه و برجسته بوده و این 2 عنصر حیاتی به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، گام های ارزنده ای را در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور و رشد و بالندگی علمی جامعه برداشته است.
رضایی، این روز بزرگ و تاریخی را به همه دانشجویان ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان و مراکز آموزش عالی تبریک گفت و اظهارامیدواری کرد که در سایه عنایت حضرت باریتعالی در فتح قله‌های علم، عزت و اقتدار بیش از پیش موفق و موید باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار