مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به روستای پاکل بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال اجراست.
کد خبر: ۹۲۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 06 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله تیموری  اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر شبکه آب روستای پاکل بخش سیوان با پیشرفت ۸۵ درصد و با اعتبار یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی درحال اجراست.

وی افزود: روستای پاکل با جمعیت هزار و ۲۰۰ نفر دارای بیش از ۵۶۰ اشتراک آب است که با بهره برداری از شبکه آب داخل این روستا، تعداد مشترکان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام همچنین در خصوص بهسازی چشمه زیفل بخش سیوان یادآور شد: دبی این چشمه ۲ لیتر بر ثانیه است و با بهسازی و بهره برداری از این چشمه ۱۳۰ خانوار از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

تیموری ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۶۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی در حال اجراست که پیش بینی می‌شود در ایام دهه فجر امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی در خصوص طرح بهسازی چشمه آب گل گل شهر ایلام نیز گفت: پروژه بهسازی چشمه گل گل و خطوط انتقال آن از جمله طرح های فعال شرکت است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است و امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته تیموری، با تکمیل و بهره برداری از اجرای این طرح، شاهد بهبود کمی و کیفی چشمه آب گل‌گل خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام تاکید کرد: این طرح شامل بهسازی چشمه، جابجایی بخشی از خط انتقال بطول سه کیلومتر در منطقه بانبرز و تعویض و اصلاح مسیر هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال چشمه در محدوده چشمه و روستای چاویز است.

وی اضافه کرد: با ایجاد دیوار حائل در مجاورت چشمه گل گل مشکل کدورت برای همیشه حل شده و در هنگام بارندگی شاهد قطع آب نخواهیم بود.

به گفته تیموری، در حال حاضر ۷۵ هزار مشترک در سطح شهر ایلام از خدمات این شرکت بهره مند هستند./م

برچسب ها: آبرسانی ، روستا ، پاکل ، سیوان ، ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار