دادستان دهلران
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران گفت : در پی تصرف اراضی ملی در پاچه اکبر دهلران که باعث درگیری وتیراندازی شده بود تا کنون 2نفر از کسانی که اقدام به تیر اندازی کرده اند بازداشت شده اند.
کد خبر: ۹۲۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 06 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : در پی تصرف غیر قانونی اراضی ملی در پاچه اکبر دهلران و شخم آن توسط برخی از ساکنین منطقه که منجر به درگیری ونزاع دست جمعی بین دو طایفه شده بود مسببین تحت تعقیب قضایی هستند

وی بیان داشت : باتوجه به اینکه اراضی مورد مناقشه طرفین متعلق به دولت است این دادستانی حکم قلع وقمع را صادر ودر روزهای آتی اجرا خواهد شد ..

نجومی گفت: اراضی ملی بخشی از اموال عمومی و متعلق به همه مردم است لذا پدیده تصرف عدوانی اراضی ملی و منابع طبیعی با جدیت از سوی دستگاه قضائی پیگیری و برخورد قانونی با سودجویان هم با قاطعیت صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران عنوان کرد : دادستانی در برخورد با متجاوزان به انفال بسیار جدی بوده و دستگاه قضایی با تصرف کنندگان اراضی ملی کاملا" قاطع برخورد خواهد کرد.

نجومی افزود : در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی بدون فوت وقت باید نسبت به رفع تصرف اراضی و تشکیل پرونده در محاکم قضایی اقدام خواهد شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار