سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان:
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان گفت: درجریان برگزاری مناقصه یکی از سازمانهای دولتی ، یکی از شرکتهای خدماتی در سطح استان با ارائه مدارک جعلی و غیر واقعی برنده مناقصه به ارزش ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 06 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مهدی کیانی اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله و اقدامات فنی و پلیسی ، مبنی بر احتمال تقلب و تبانی در برگزاری مناقصه یکی از سازمانهای دولتی در استان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی و پس از بررسی های پلیسی ، مشخص شد که در جریان برگزاری مناقصه ، یکی از شرکتهای خدماتی در سطح استان مبادرت به ارائه مدارک جعلی و غیر واقعی ( گواهی تعیین صلاحیت جعلی) به منظور شرکت درمناقصه کرده است.

کیانی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی، متهم دستگیر و در بازجوئی های اولیه به تقلب و تبانی در برگزاری مناقصه وجعل گواهی تعیین صلاحیت به منظور شرکت درمناقصه اعتراف کرد،ادامه داد: ارزش ریالی مناقصه ۱۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از انعقاد قرارداد با این شرکت متخلف ممانعت شده است ، خاطر نشان کرد: کمیسیون مناقصه این سازمان دولتی مکلف به معرفی شرکت واجد شرایط به عنوان برنده مناقصه و ابطال مناقصه جعلی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت:شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه ،موضوع را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار