مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام؛
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با بیان اینکه طرح ناظران سلامت در واحدهای صنفی استان از اوایل آذر ماه آغاز شده است، گفت: طی این مدت سه هزار و ۱۳۲ نفر از خدمات طرح بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 06 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر علی اکبری با بیان اینکه با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا طرح ناظران سلامت از اوایل آذر ماه در واحدهای صنفی استان ایلام آغاز شده است، بیان کرد: هدف این طرح حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و مقابله با ویروس کرونا است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین (ع) در سراسر استان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در این طرح ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۱۱۹ تیم به همراه بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای سپاه امیر المومنین (ع) استان حضور دارند و این تیم‌ها از آغاز طرح تاکنون از ۱ هزار و ۸۱۸ واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی افزود: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیروهای بسیجی در محله‌های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می‌کنند.

علی اکبری ادامه داد: هر تیم ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه‌های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست‌های مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تحویل به کارشناسان بهداشت محیط کار فعالیت می‌کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار