رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از تمدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های رفت و آمد وسایل نقلیه به مدت یک هفته دیگر در شهرهای قرمز و نارنجی استان بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند ترافیکی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 04 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا همتی زاده اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان‌های چرداول و آبدانان در وضعیت قرمز، طرح ترافیکی جدیدی به منظور اجرای ممنوعیت و محدودیت‌ها از روز شنبه در این دو شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: کماکان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و نسبت به عودت این دسته از وسایل نقلیه در ورودی‌های استان اقدام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به سایر شهرها و همچنین ورود به این شهرستان‌ها توسط همشهریان با پلاک بومی برابر مصوبات این جلسه ممنوع بوده و رانندگان متخلف مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون و در شهرهای نارنجی نیز به همین صورت و مبلغ ۵۱۰ هزارتومان اعمال قانون می‌شوند.

وی بیان کرد: ورودی آرامستان های استان نیز به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان مسدود خواهد بود و ورود افراد و خودروها به آرامستان ها ممنوع است.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: طرح ترافیکی متناسب با روند انتشار بیماری در سطح استان و بویژه در شهرهای قرمز و نارنجی از روز شنبه با همکاری هم استانی‌های عزیز اجرا می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار