۲۱ برگزیده نخستین جشنواره ملی دلنوشته با عنوان "نگاه من، نیاز من" در ایلام عصر پنجشنبه همزمان با روز جهانی معلولان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 04 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: فراخوان این جشنواره اواخر آبان ماه در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان اعلام شد.

زهرا همتی با بیان اینکه این جشنواره با استقبال افراد دارای معلولیت از استان های کشور روبرو شد، ادامه داد: عمده شرکت کنندگان از استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان، ایلام، کردستان و آذربایجان غربی بودند.

وی گفت: پس از داوری آثار توسط خداداد ابراهیمی از نویسندگان برجسته استان در مجموع ۲۱ نفر به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی برگزیدگان گروه کودک هشت تا ۱۲ سال را نفر اول نازنین زهرا حسومی از گلپایگان، نفر دوم محمدطه امیدیان از ایلام و نفرسوم امیرعلی غیاثوند از ایلام عنوان کرد.

وی گفت: برگزیدگان گروه نوجوان ۳ تا ١٧سال نفر اول معصومه مهاجری از گلپایگان، نفر دوم کیمیا بوجاریان از نجف آباد و نفر سوم سهراب محمد پور از شهرکرد هستند.

همتی برگزیدگان گروه جوان و میانسال ١٨سال به بالا را نفرات اول بصورت مشترک مهوین واحدی از ایلام و هلیا سعیدی از گلپایگان، نفرات دوم بصورت مشترک هانیه چراغی از ایلام و رضا اصلانی از آذربایجان غربی و نفرات سوم بصورت مشترک منیره اقبالی از ایلام و صبا سلطانی از قروه عنوان کرد.

وی گفت: همچنین احمد عزیزی دهبالایی از ایلام، ناهید گرایی از ایلام، خدابس رحمتی از ایلام، خدیجه قائدی از شهرکرد، حدیث زند از زنجان، مریم خوبرو از گلپایگان و گلشن ملکی از ایلام شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی برگزیدگان بخش ویژه کرونا این جشنواره را زهرا قنبری از هلیلان و حامد فرجی از ایلام عنوان کرد./ع

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار