معاون توانبخشی بهزیستی ایلام گفت: همزمان با هفته معلولان خدمات کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام برای عموم مردم رایگان شد.
کد خبر: ۹۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 04 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مژگان میرابی زاده افزود: به همین منظور در هفته معلولان از ۱۳ تا ۱۹ آذرماه خدمات این مرکز شامل شنوایی سنجی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی علاوه بر افراد دارای معلولیت برای عموم مردم نیز رایگان خواهد بود.

وی به برنامه های هفته معلولان در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا برنامه های این هفته بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی مصاحبه رادیویی به مناسبت هفته معلولان، انجام تبلیغات محیطی، معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی دلنوشته نگاه من، نیاز من، برگزاری نمایشگاه نقاشی  معلول هنرمند ایلامی به صورت مجازی، تجلیل از کارکنان معلول شاغل در ادارات بهزیستی، بازدید مجازی مسوولان از مراکز توانبخشی و مراقبتی، قدردانی از مدیران برتر مراکز شبانه روزی توانبخشی و قدردانی از مراکز حرفه آموزی برتر را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه  همچنین در این هفته از هنرمندانی که در توانمندسازی افراد دارای معلولیت در حوزه هنر تلاش کرده اند قدردانی می شود، گفت: قدردانی از موسسات خیریه توانبخشی، تجلیل از خانواده های چند معلولی،  قدردانی از هنرمندان دارای معلولیت و برگزاری نشست خبری بصورت مجازی راز دیگر برنامه های هفته معلولان در این استان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار