استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی موسوم به غربالگری محله به محله به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های کرونایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین(ع) از فردا در سراسر استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 29 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: در این طرح مبتلایان  کرونا، اطرافیان آنها، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کسانی که از طریق سامانه اعلام کرده ند که دارای علائم هستند توسط تیم‌های سیار پزشکی و سفیران سلامت رصد می‌شوند و سعی می‌شود از تردد و رفت آمد این افراد با تامین نیازهای آنها در سطح شهر جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: کسانی که از نظر جا برای قرنطینه دچار مشکل هستند، می‌توانند در نقاهتگاه هایی که ایجاد شده است دوره درمان خود را سپری کنند.

وی اضافه کرد: اگر افراد بیمار و اطرافیان آنها و کسانی که با این افراد ارتباط داشته اند، شناسایی کرده و از آنها تست بگیریم سریعتر به کنترل و مدیریت بیماری منجر می شود.

استاندار ایلام گفت: مراقبت کردن از جمعیت و آمار محدود بیماران، آسانتر از مراقبت همه جمعیت است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: عموم مردم باید تشویق شوند که در سامانه ۴۰۳۰ اگر علائم دارند اطلاع دهند که در طرح غربالگری وضعیت آنها بررسی و روند درمانی آنها پیگیری شود.

استاندار ایلام گفت: تعداد بستری‌ها از ۳۴۰ مورد به حدود ۷۰ مورد کاهش یافته است که نشان از تلاش‌ها و اقدامات گسترده‌ای است که صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: باید از دامن زدن به مطالب بی اساس و حاشیه ای پرهیز شود و به جای آن در زمینه آگاهی بخشی به مردم و انعکاس اقدامات اطلاع رسانی شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار