جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: معاونت سلامت و دفاع زیستی استان، بسیج اصناف، بسیج مداحان با درخشش در کارهای جهادی و معاونت فرهنگی خانواده در سطح کشور حائز رتبه برتر شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 29 November 2020
  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ قدرت‌الله کریمیان  گفت: در استان ایلام در سطوح مختلف بسیج شاهد درخشش رده‌های مختلف بوده‌ایم به صورتی که چهار رده ما در سطح کشور و در فصل اول سال جاری حائز رتبه برتر شده‌اند.

وی افزود: موضوع اشراف فرماندهی، ابداع رهبر انقلاب است و در واقع نقطه آغاز اشراف با تدبیر شخص رهبر انقلاب آغاز شده و ما جدا از وظایف سازمانی باید نگاه اعتقادی به مسئله اشراف در سپاه و بسیج داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه اشراف فرماندهی در سپاه، اراده ولی امر مسلمین است و باید تلاش کنیم تا اهدافش به بهترین نحو محقق شود، ابراز داشت: با توجه به مسئله اشراف، تمام فرماندهان و مسوولان در هر سطوحی باید نسبت به زیر مجموعه خود تسلط کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه اشکالات و نواقص‌ در مجموعه‌های سازمانی باید برطرف شود تا شاهد رشد و پیشرفت فعالیت‌های سازمانی باشیم، افزود: درجا زدن در نهادهای انقلابی ممنوع است و رهبر انقلاب نیز فرمودند که سپاه باید همواره در قله‌ها حرکت کند و در راستای رشد و پیشرفت بشریت اقدام کند.

سرهنگ کریمیان گفت: مجموعه سپاه و بسیج باید مرتب به درون نهاد خود بنگرند و اشکالات را برطرف کنند و هر جا که برنامه و اقدام تأثیرگذاری توسط سپاه در مکانی اجرا شد باید آن برنامه را به مکان‌ها و مجموعه‌های دیگر نیز معرفی کند تا شرایط برای رشد و تکامل آن‌ها نیز فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم تنظیم رابطه عملکرد سپاه با محیط انقلاب ابراز داشت: پایگاه‌های مقاومت، واحدهای دانش‌آموزی و فرماندهان در سطوح مختلف باید بتوانند نیازهای انقلابی مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند را مورد ارزیابی قرار داده و نواقص را برطرف کنند.

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: معاونت سلامت و دفاع زیستی استان با درخشش خود در مقابله با بیماری کرونا، بسیج اصناف، بسیج مداحان با درخشش در کارهای جهادی و معاونت فرهنگی خانواده چهار رده موفق ما بوده‌اند.

سرهنگ کریمیان افزود: همچنین در ارزیابی برنامه‌های بسیج توسط اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین، نواحی مقاومت بسیج سپاه استان، در یازده عنوان، موفق به کسب رتبه برتر شدند؛ ناحیه بسیج ایلام( حوزه شهیدفتحی زاده، پایگاه سالار شهیدان، پایگاه بسیج رزمندگان، گردان کوثر حضرت زینب(س) ،گروه جهادی شهیده داراب پور و گروه جهادی شهیدمهدی بیگی) ، رده برتر قشر بسیج( بسیج اصناف) ناحیه دهلران، ( واحددانش آموزی خدیجه کبری(س) ) ، ناحیه دره شهر(گردان سایبری حضرت فاطمه(س) ) ، ناحیه آبدانان( گردان بیت المقدس حوزه شهیدمتوسلیان) ،ناحیه مهران( حوزه حضرت مریم(س) ) رده‌های موفق بسیج در استان بوده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب، عمل کردن رمز موفقیت ما است و تمامی انگیزه‌ها قبل از هر اقدام باید الهی باشد و شخص عمل کننده نیز درک و مهارت لازم از موضوع و برنامه را داشته باشد تا بتواند آن را عملی کند./ع

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار