رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در برنامه سیمای مرکز ایلام با تقدیر از تلاش های بی شائبه زنده یاد حاج پژمان مهدوی فر رئیس اسبق شورای بسیج رسانه استان در امر خدمت رسانی به عموم مردم، از آن‌ پیشکسوت عرصه خبر به عنوان یک خبرنگار در تراز انقلاب نام برد و گفت: او همواره به عنوان یک فرد رسانه ای، دغدغه یاری رسانی در حل مشکلات مردم را داشت.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 24 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علینظری با حضور در برنامه صداوسیمای مرکز ایلام با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و هفته پرخیر و برکت بسیج، یاد و خاطره خبرنگار فقید و بسیجی استان زنده یاد حاج پژمان مهدوی فر از پیشکسوتان عرصه خبر و مطبوعات و همچنین زنده یاد حاج امید ولی بیگی عکاس خبرگزاری شبستان را گرامی داشت.

وی در ادامه به تشریح ابعاد مختلف سازمان بسیج رسانه پرداخت و افزود: بسیج یادگار ماندگار امام راحل (ره)، برای مردم ایران زمین است و در طول مدت شکل گیری بسیج به خصوص در اوایل دهه ۸۰ و ۹۰ اقشار مختلف مردم در قالب بسیجی شروع به فعالیت کردند. وی افزود: عمده ترین هدف سازمان بسیج رسانه شناخت اهداف دشمنان و آگاهی بخشی به مردم عزیز بوده و خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: در کنار این مهم، شناسایی، ساماندهی و آموزش این قشر جزو برنامه های اصلی این سازمان می باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه ایلام با تاکید بر داشتن اتحاد و هم افزایی اعضاء مختلف بسیج رسانه استان که همواره به دور از سلیقه های مختلف سیاسی درپی خدمت صادقانه به انقلاب و نظام بوده اند افزود: بسیج رسانه با حضور و قلمشان حلقه ی واسط بین مردم و مسئولین هستند و قلم این عزیزان در عرصه های مختلف استان همچون وقوع سیل جریان ساز بوده است.

وی با اشاره به تلاش های گسترده خبرنگاران برای انعکاس مشکلات و کاستی های مردم بیان کرد: گاهی قلم یک خبرنگار در دورافتاده ترین روستای استان جریان ساز بوده، که پیامد مثبت آن خدمت رسانی به مردم می باشد.


علینظری در اشاره به عملکرد سازمان بسیج رسانه استان اظهار داشت: اصحاب رسانه تاکنون خدمات ارزنده ای از جمله در مقوله کمکهای مومنانه با راه اندازی پویش های مردمی از طریق واریز اولین کمکهای نقدی ارائه دادند و این قشر فهیم خود در راس این یاری رسانی قرار داشتند.

وی با اشاره به این که اصحاب رسانه در کنار مدافعان سلامت و سفیران این عرصه جهادی بودند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر و پس از گذشت یکسال از شروع بیماری کرونا و آغاز جریان ساز پویش نذر شفا بین بهبود یافتگان، نقش عظمیی در اطلاع رسانی این پویش داشتند.

رئیس بسیج رسانه در ادامه به بیان برگزاری برنامه فرهنگی خانه و خانواده با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بین خانواده ها و تقدیر از اصحاب رسانه استان پرداخت.

علینظری با قدردانی از حمایت فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) با سازمان رسانه، به تبیین محورهای این همکاری با سازمان فضای مجازی پرداخت و افزود: در ۵ محور مرکز متنا مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی که وظیفه ساخت تپلی محتوای تخصصی مثل پوستر، انیمیشن ، کمیک موشن و ... دارد ، مرکز مپتا که به پایش و تحلیل اخبار می پردازد، مرکز شمسا و شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی که وظیفه ظهور و بروز در شبکه های اجتماعی را بر عهده دارد و مرکز نسرا (نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی) خدماتی در شبکه های مجازی به بسیجیان ارائه داده خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: یکی از موضوعات ششمین جشنواره ابوذر به رئیس فقید شورای بسیج رسانه اختصاص داده شده و این جشنواره با عنوان گرامیداشت زنده یاد مهدوی فر برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار