رییس جمهوری در پیامی درگذشت حاج الله یار جنابی ور پدر شهیدان والامقام رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 15 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت حاج‌ الله‌یار جنابی‌ور، پدر شهیدان والامقام رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور، موج تألم خاطر شد.

روحانی تاکید کرد: این پدر صبور و فداکار که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی در طی سالیان طولانی فراق عزیزان خود را با سربلندی و عزت تحمل کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

روحانی در پیام خود تصریح کرد: اینجانب این مصیبت را به مردم شهید پرور استان ایلام و خانواده این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

مرحوم «حاج الله‌یار جنابی‌ور» پدر گرانقدر شهیدان «رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور» در سن ۹۰ سالگی و به علت کهولت سن، پس از تحمل سال‌ها رنج فراق از فرزندان شهیدش، آسمانی شد و به شهیدانش پیوست.

پیکر این اسوه صبر و استقامت در جوار امامزاده پیر محمد عابد (ع) به خاک سپرده شد و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم ترحیم برگزار نمی‌شود.

شهیدان معظمه «رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور» در جریان بمباران هوایی ۱۷ خرداد سال‌ ۱۳۶۴ شهر ارکواز ملکشاهی بدست مزدوران رژیم بعث به مقام رفیع شهادت نائل آمدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار