رئیس اداره صمت شهرستان دهلران؛
رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران گفت : در راستای گنترل قیمت ها و نظارت بر پروتوکل های بهداشتی در شهرستان 17واحد صنفی متخلف پلمب شدند.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 14 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی مهدوی در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت  : طی یک ماه گذشته 1700 واحد صنفی در این شهرستان بازرسی شدند که در این راستا 17 واحد متخلف شناسایی و پرونده آنها برای رسیدگی تشکیل شده است.

وی بیان داشت : تعداد 12پرونده به ارزش 460 میلیون ریال برای این واحد های متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران افزود : با توجه به اعلام وضعیت قرمز در شهرستان نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف اصناف شهرستان تشدید شده است.

وی بیا ن داشت : تاکنون 1700بازسی در قالب 21گشت با همکاری ادارات مرتبط از اصناف شهرستان صورت گرفته است و عدم فعالیت برخی صنوف به خاطر شرایط قرمز شهرستان به اتحادیه های آنها ابلاغ شده است.

مهدوی افزود: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

مهدوی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند./م

برچسب ها: صنفی ، دهلران ، پلمپ ، اداره صمت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار