فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۶ باب منزل مسکونی مددجویان در مناطق محروم شهرستان هلیلان با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان با همکاری و مشارکت کمیته امداد ساخته شده است.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 13 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛هدایت سلیمانیان اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های سپاه پاسداران توجه به مناطق محروم و کم تر توسعه یافته بوده و از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۶ باب منزل مسکونی مددجویان در مناطق محروم هلیلان با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان با همکاری و مشارکت کمیته امداد ساخته شده است. 

وی افزود: تعمیر مسکن در ۲ روستای بابا مرادی علیا، باغله هر کدام به مبلغ ۵۰ میلیون تومان، اجرای لوله کشی آب شرب روستای گاودول با اعتبار ۳۰ میلیون تومان با همکاری اداره  آب و فاضلاب از جمله خدمات سپاه پاسداران در مناطق محروم بوده است. 

فرمانده سپاه ناحیه چرداول تصریح کرد: اجرای پروژه راه روستایی ورمله با اعتبار حدود ۷۵ میلیون تومان نیز از جمله اقدامات ارزشمند سپاه ناحیه چرداول بوده که در حال احداث است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه کمک مومنانه، تولید ماسک و لباس‌های کرونایی جهت تقویت بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز حدود ۹۰ هزار ماسک تولید شده است. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار