رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت تردد به تفرجگاه ها و آرامستان های سطح استان خبر داد و گفت: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ترددهای غیرضروری اعمال می شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 10 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛رضا همتی زاده اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، از ۲۰ آبانماه، اجرای انسداد و مقررات منع آمد و شد به تفرجگاه‌ها و محدودیت تردد به آرامستان ها اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح استان و افزایش آمار مبتلایان مقررات گفته شده به شکل سخت گیرانه توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه و با همکاری راهداری و شهرداری و سایر نهادهای ذیربط به مرحله اجرا در خواهد آمد.

همتی زاده ادامه داد: هرگونه تردد غیرضروری مشمول تخطی از مقررات و محدودیت‌های طرح اعلامی بوده و توسط پلیس راه با اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان همچنین گفت: برای اجرای مراسم و آیین‌های مربوط به تشییع و کفن و دفن فوت شدگان با هماهنگی شهرداری و دهیاری‌ها به تعداد محدود اجازه تردد داده می‌شود.

همتی زاده در پایان تصریح کرد: اعمال مقررات و محدودیت‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش ویروس بیماری زا در جامعه بوده و از تمامی هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و پلیس راه را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار