سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: شیمیدر در این شرایط اقتصادی با حضور در بسکتبال ایران و حمایت از این رشته کار بسیار بزرگی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 09 November 2020

به گزارش تابناک قم، مصطفی هاشمی در آیین رونمایی از پیراهن این تیم که با حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: آمدن بخش خصوصی با این اوضاع اقتصادی به ورزش واقعا سخت و بسیار کار بزرگی است و از این بابت از مدیریت شیمیدر قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه به حمایت مسوولان قم از تیم شیمیدر اشاره و عنوان کرد: از اینکه رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بدون تشریفات و شخصا در تمرینات تیم حضور یافت واقعا شگفت زده شدم زیرا در سال‌های زیاد مربیگری ندیده بودم که مدیر کل یک استان اینگونه علاقمند و حامی تیم شهر خود باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم در ادامه به حمایت‌های هیات بسکتبال قم اشاره و عنوان کرد: از مرتضی سخایی رئیس هیات بسکتبال قم که هماهنگی‌ بسیار خوبی با شیمیدر دارم هم تشکر می‌کنم، همچنین از جامعه اداری‏، سیاسی و دیگر مسوولان قم که مطمئنا حمایت‌های آنها انگیزه زیادی به تیم می‌دهد.

وی اضافه کرد: یک بخش از موفقیت در مسابقات در داخل زمین رقم می‌خورد و بخش دیگر در خارج از زمین که همان حمایت مسوولان از تیم است و در قم این وجود دارد.

هاشمی در ادامه از بازیکنان تیمش قدردانی کرد و گفت: از بازیکنان شیمیدر که 50 روز فشار تمرینات را تحمل کردند تشکر می‌کنم، برای رسیدن به هدف باید تلاش کرد و سختی کشید، هدف ما بردن و قهرمانی است هر چند برد و باخت جزو ورزش است، ولی مهم تلاش شما است که نتیجه را رقم می‌زند.

گفتنی است: تیم بسکتبال شیمیدر قم در ‌فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی با رقبای خود پیکار می‌کند، ‌در حالی که طبق برنامه دو بازی روزهای نوزدهم و بیستم آبان ماه در سالن آزادی تهران برابر تیم نیروی زمینی و آینده‌سازان تهران انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار