مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: حوادث ناشی از کار در سال گذشته به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۵۷ مورد بود که این آمار در سال ۹۹ به ۱۰۷ نفر کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 08 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: حوادث ناشی از کار در این استان سال ۹۷ نیز به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۶۷ مورد بوده که نسبت به سال ۹۸ ، ۱۱ مورد بیشتر است.

وی افزود: حادثه منجر به فوت در استان سال ۹۸ نیز چهار مورد بوده که نسبت به سال ماقبل ۲ مورد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بازرسی از کارگاه ها در زمان شیوع کرونا تاکید کرد: از اول اسفند ۹۸ تا ۳۰ مهرماه ۹۹ تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از کارگاه ها در سطح استان توسط بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است.

شیرخانی یادآور شد: این بازرسی ها از سطح واحدهای کارگاهی با اولویت کنترل شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت نیروی کار توسط بازرسان کار استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: نظارت بر واحدهای تولیدی استان جهت جلوگیری از شیوع کرونا و رعایت اقدامات پیشگیرانه با اولویت کارگاه های بالای ۵۰ نفر به صورت مستمر توسط این اداره کل انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: حفظ سلامت کارگران و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد سهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در مهار کرونا است.

شیرخانی با بیان اینکه اکنون زمانی است که باید تاثیرگذاری خود را برای حفظ سلامت مردم نشان دهیم، افزود: تمهیدات لازم برای تسهیل امور کارگران توسط این اداره به عنوان مهم ترین نهاد حامی جامعه و سلامت در نظر گرفته شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار