فرمانده انتظامي شهرستان فراهان از دستگيري ۲۲۳ نفرسارق و افزایش ۴۳ درصدی کشفیات سرقت در طرح هاي عمليات پليس از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 07 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" علیرضا معیریان" در اين باره گفت: در برنامه ريزي انجام شده از سوي پليس شهرستان در رسيدگي به مطالبات مردمي و ارتقاء نظم و امنيت اجتماعي، طرح هاي عملياتي متعددي در دو هفته گذشته در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي مهم ترين اولويت هاي پليس شهرستان فراهان را در اجراي اين طرح ها، مبارزه با سارقان اعلام کرد وافزود: در اين عمليات ها ۲۲۳ نفر سارق دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: اين عمليات ها افزایش ۴۳ درصدی افزایش کشفیات سرقت و افزايش ۳۹درصدی دستگیری سارقان را به همراه داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۶۳نفر معتاد و ۱۶۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شده است.
سرهنگ "معیریان" با اشاره به توقیف ۳۳۲دستگاه خودرو و ۳۰۲ موتورسیکلت در ۷ ماهه امسال در سطح این شهرستان گفت:‌ تلفن ۱۱۰به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي شهروندان است و تلفن ۱۹۷نيز به عنوان بستري براي دريافت انتقادات و پيشنهادات شهروندان در حوزه عملكرد كاركنان ناجا، آماده پاسخگويي است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار