فرماندار ایوان؛
بفرماندار ایوان گفت: رای ممانعت از برگزاری مراسمات از ظرفیت تمام ایلات شهرستان استفاده شد و بیشتر مراسمات خاکسپاری به حضور بستگان درجه یک متوفی و با رعایت پروتکل و حضور حداقلی بستگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 01 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی  یادآور شد: در صورتی که ظرفیت بیمارستان های شهرستان ایوان تکمیل شود ۲ مکان دیگر جهت بستری بیماران کرونایی در شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار ایوان با اشاره به همکاری رسانه ها در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان ایوان اشاره کرد و افزود: این همکاری و جهاد رسانه ای از سوی خبرنگاران در مقابله با کرونا شایسته قدردانی است.

وی در خصوص تمهیدات اتخاذ شده در شهرستان ایوان جهت مقابله با کرونا افزود: دیدار چهره به چهره با واحدهایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند و اطلاع رسانی عمومی در سطح شهرستان از جمله اقدامات مقابله با کرونا در ایوان است.

سبزی در ارتباط با بحث گندزدایی، ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهرستان افرود: ضدعفونی معابر علاوه بر هشدار و اعلام خطر کرونا برای مردم، منجر به پاکسازی خیابان ها نیز می شود.

وی تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا جهت سهولت دسترسی مردم به ماسک و ضدعفونی از ظرفیت و کمک های خیرین استفاده شد.

وی مهم ترین دلیل افزایش مبتلایان شهرستان ایوان را بیماریابی فعال دانست و افزود: عوامل دیگری نظیر عدم رعایت پروتکل ها از سوی برخی مردم، ارتباط شهروندان ایوانی با شهروندان ساکن استان قم و استان های جنوبی نقش مهمی در افزایش مبتلایان شهرستان داشته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار