سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت:معرفی محصولات دانش‌بنیان و استقبال مردم، دوایر دولتی و بخش خصوصی نقش مهمی در حمایت از تولید انبوه و خلق ثروت و اجرای ایده‌های جدید دارد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، جهانگیر رستم‌زاد  اضافه کرد: پارک علم و فناوری استان دستاوردهای خوبی در زمینه کرونا داشته و محصولات مناسبی از قبیل تونل ضدعفونی، مواد ضدعفونی و سایر محصولات تولید کرده است که برای توسعه و تجاری‌سازی نیاز است مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: محصولات تولیدی پارک علم و فناوری برای تجاری‌سازی و خلق ثروت باید به  تولید انبوه برسند.

رستم‌زاد یادآور شد: تجاری‌سازی نتایج تحقیقات منجر به حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان می‌شود که در توسعه اقتصادی استان نقش مهمی دارد.

وی خواستار پیگیری مصوبات و دستاوردهای سفر دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان شد و افزود: پارک علم و فناوری باید اهتمام جدی در به سرانجام رساندن مصوبات آن سفر داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: با توجه به اینکه برای توسعه محصولات دانش‌بنیان نیاز است که از نظر فضا و مکان مناسب این پارک حمایت شود با موافقت استانداری زمینی در اختیار پارک قرار گرفته که در حال اجرای طرح توسعه پارک است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار