مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، گفت: بیش از ۵۵ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی بستری شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 10 October 2020

به گزارش تابناک ایلام،ابوالفضل آفریده گفت: با همدلی و همکاری می‌توان در راستای تحقق اهداف مدیریت درمان، قدم‌های مثبتی برداشت و خدمات شایسته‌ای در این راستا ارائه داد.

وی افزود: اجرای سطح بندی خدمات در بخش سرپایی و بستری سبب می‌شود بیمه شدگان به نحو احسن از خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، استفاده کنند.

مدیرکل درمان مسقیم سازمان تامین اجتماعی، گفت: بهره برداری از منابع سازمان برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی امری مهم و ضروری است.

آفریده با بیان اینکه متوسط بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ۵۲ درصد جمعیت  کشور است، ادامه داد: در سال جاری برنامه‌های جدیدی مد نظر سازمان است که از جمله‌ای آنها اداره سالمندان، بیماری‌های مزمن، غربالگری، پیشگیری از عوارض بیماری‌ها است.

وی تصریح کرد: همچنین جهت ارتقا خدمات درمانی در ایلام برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار است، در این راستا مراکز سرپایی این  استان تقویت و بر اساس میزان نیاز تلاش می‌شود خدمات ارزان‌تر ارائه شود تا بیمه شدگان  از خدمات برابر بهره مند شوند.

مدیرکل درمان مسقیم سازمان تامین اجتماعی، بیان داشت: بیش از ۵۵ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی بستری شده‌اند.

وی اظهار داشت: در بحث درمان بیماران کرونا تا پایان شهریور حدود ۳ هزار میلیارد تومان جهت درمان مستقیم هزینه شده است و بیمه‌ شدگان این سازمان هیچ هزینه‌ای بابت درمان پرداخت نمی‌کنند.

آفریده گفت: درمان بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در بخش سرپایی و بستری به صورت رایگان است و تعرفه درمانی سایر بیمه شدگان  نیز بر اساس تعرفه دولتی خواهد بود.

 گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات لاله ماژین مدیر پیشین مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام تقدیر و رمضانی به عنوان مدیر جدید معرفی شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار