مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام:
مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام، گفت: تا پایان سال جاری تمامی مدارس کانکسی در شهرستان هلیلان جمع آوری می‌شوند و 11 مدرسه نیز در سطح روستاهای هلیلان در حال ساخت و بازسازی هستند.
کد خبر: ۹۰۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 07 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت‌الله رحیمی مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام، گفت: در حال حاضر ساخت و بازسازی 11 مدرسه در سطح روستاهای هلیلان در حال اجرا یا در شرف اخذ تفاهم نامه و پیمان سپاری است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 7 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه نیاز است که 30 درصد این مبلغ با مشارکت خیرین و مابقی از محل اعتبارات ملی و استانی جذب شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس ایلام، گفت: با افتتاح و بهره برداری این تعداد مکان آموزشی تنها دو مدرسه کانکسی در هلیلان باقی می‌ماند که با مشارکت خیرین تا پایان سال جاری جمع آوری می‌شوند.

رحیمی ادامه داد: در سطح مدارس هلیلان 3 هزار و 240 دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند و همچنین طرح جمع آوری بخاری نفتی غیر استاندارد در سطح مدارس استان با تمرکز روی هلیلان در حال اجرا است.

مدیر کل نوسازی مدارس ایلام به طرح مشارکتی«آجر به آجر» با هدف جلب مشارکت مردم در مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: تاکنون مشارکت در ۸۰ کلاس درس به همت نیکوکاران در این طرح نهایی شده است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار