نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران؛
نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران گفت : ساماندهی چشمه های آبگرم با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال اجرایی شده که 22درصد پیشرفت فیزیکی دارد وفاز اول آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 07 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : یکی از مطالبات به حق مردم هدایت چشمه های آبگرم دهلران به پائین دست شهر است.

وی گفت : چشمه‌های آبگرم دهلران یک ظرفیت خوب گردشگری است ولی آب این چشمه‌ها به خاطر داشتن گوگرد خسارت‌های زیادی به تأسیسات شهروندان وارد می کند وآنها سالیانه متحمل هزینه های بالای می شوند.

نماینده مردم دهلران ، آبدنان ، دره شهر وبدره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : طرح هدایت چشمه‌های آبگرم دهلران در دو فاز اجرایی خواهد شد که با انتقال آن به پایین دست برای تأمین حق آبه کشاورزی جنوب شهر دهلران نیز استفاده خواهد شد.

وی گفت : تاکنون ۲۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و کار عملیات اجرایی شش و نیم کیلومتر حفاری کانال و سازه آبگیر این طرح پایان یافته است.

وی تصریح کرد : امسال هم ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی چشمه های آبگرم این اختصاص یافته است وقطعا برای تکمیل این پروژه رایزنی برای جذب اعتبار از طریق استاندار ایلام در دستور کار خود قرار خوام داد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار