کد خبر: ۹۰۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 03 October 2020
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گفت: تاکسی‌های درون شهری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به هفته گذشته افت داشته‌اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، محمد‌مهدی بانشی در ستاد مقابله با  بیان درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اظهار کرد: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی هفته گذشته 88 و نیم درصد بود با یک رشد بسیار کم به 88.9 درصد رسید.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات 94 درصد است که نسبت به گذشته  تنها 2 درصد افزایش داشته است.
وی همچنین به آماری دیگر اشاره کرد و گفت: در رعایت پروتکل‌های بهداشتی  پلیس + 10 نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نکرده است اما در دفاتر پیش‌خوان درصد رعایت دستورالعمل‌ها از 70 درصد به 87 درصد رسیده که این رشد 17 درصدی نسبت به هفته گذشته آمار خوبی است.
بانشی در ادامه به پایانه‌های برون شهری و درون شهری اشاره کرد و گفت: درصد پروتکل‌های بهداشتی تاکسی‌های درون شهری نسبت به هفته گذشته از 60 درصد به 57 درصد رسیده که این افت تاکسی‌ها را در رعایت نکردن پروتکل‌ها نسبت به گذشته نشان می‌دهد در حالی که تاکسی‌های برون شهری  5 درصد رشد داشته است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان این‌که بانک‌ها در رعایت پروتکل ها‌ با رعایت 92 درصدی وضعیت خوبی دارند گفت: نانوایی‌ها از 92 درصد به 94 درصد، داروخانه‌ها از 72 درصد به 91.4 درصد مطب‌ها از 88 درصد به 94.3 درصد رشد داشته‌اند و همچنین رستوران‌ها 82 درصد ، اماکن متبرکه 91 درصد دستورالعمل‌ها را رعایت کرده‌اند.
وی در ادامه به درصد رعایت پروتکل‌ها در آرامستان‌‌های استان اشاره کرد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آرامستان‌ها 11 درصد رشد داشته اما متاسفانه بیمه‌ها در رعایت پروتکل‌ها 59 درصد هستند.
بانشی خاطرنشان کرد: مراکز فروش و پاساژها استان با روندی بسیار کند به 62.5 درصد رسیده است در این خصوص باید نظارتی بیشتری صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار