کد خبر: ۹۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 07 September 2015
رشت - ایرنا- رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گیلان از توزیع بیش از پنج هزار و 500 جلد کتاب در کتابخانه های کلاسی استان در تابستان امسال خبر داد.
[توزیع بیش از پنج هزار جلدکتاب طی تابستان در کتابخانه های کلاسی گیلان]

فیروز قاسمی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کتاب ها، با 414 عنوان در اجرای طرح اوقات فراغت تابستان امسال در 30 کتابخانه کلاسی شامل پنج آموزشگاه ابتدایی استان گیلان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: همه این کتابخانه های کلاسی به کتاب مجهز بودند اما توزیع این تعداد کتاب نیز برای تکمیل و تجهیز بهتر این کتابخانه ها و استاندارسازی آنها اقدام شده است.
رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: همه سه هزار و 763 کتابخانه کلاسی در گیلان به کتاب مجهز هستند اما توزیع کتاب های جدید از برنامه ها برای این کتابخانه ها است که مرحله به مرحله انجام می گیرد.
وی بیان داشت: در سال تحصیلی گذشته 94 - 93 نیز 32 هزار و 852 جلد کتاب با یکصد عنوان به ارزش بیش از یک میلیارد و 78 میلیون و 800 هزار ریال در مدارس گیلان توزیع شده است.
قاسمی نژاد یادآور شد: از این تعداد 26 هزار و 217 جلد در حوزه شهری و شش هزار و 635 جلد نیز در بخش روستایی مناطق مختلف استان گیلان توزیع شده است.
در سال تحصیلی گذشته، بیش از 376 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار