مدیرکل زندان‌های استان ایلام:
مدیرکل زندان‌های استان ایلام، گفت: در 6 ماهه اول سال جاری تاکنون 60 زندانی مالی از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 29 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید احسانی مدیرکل زندان‌های استان ایلام، گفت: در 6 ماهه اول سال جاری 60 نفر از زندانیان مالی( جرائم غیر عمد) با کمک خیرین، ستاد دیه کشور و استان و با کمک مددکاران از زندان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه 2 نفر از این تعداد زندانی، زن  هستند، افزود: مبلغ بدهی مالی زندانیان مذکور حدود 170 میلیارد ریال بود که با همت مددکاران و تلاش هیات‌های صلح و سازش، مبلغ 40 میلیارد ریال تخفیف و رضایت شکات اخذ شد.

مدیرکل زندان‌های استان، اظهار کرد: همچنین از سوی ستاد دیه و خیرین مبلغ 15 میلیارد ریال کمک بلاعوض به زندانیان مذکور پرداخت شده است و 5 میلیون ریال در قالب دریافت وام، حدود 100 میلیارد ریال نیز از محل کمک «اعسار» و 9 میلیارد ریال نیز آورده‌های شخصی زندانیان بوده است.

وی ادامه داد: امسال جشن‌های گلریزان و نسیم مهر به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، به ‌صورت غیر حضوری و مجازی و با بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما و کانال‌های خبری و رسمی برگزار می‌شود.

احسانی بیان داشت: سال گذشته ۷۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی با مبلغ بدهی مالی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال با کمک خیرین از زندان‌های استان آزاد شدند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار