تاپایان سال 94صورت می گیرد
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی ایلام تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 07 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، عمران علی محمدی عصر امروز در نشست شورای طرح تحول نظام سلامت استان ایلام، اظهار داشت: بر اساس قول‌های مسئولان ارشد کشوری بیمارستان 374 تختخوابی ایلام تا پایان سال 95 به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: ما باید همه با هم برای جذب اعتبارات لازم مربوط به بیمارستان تلاش کنیم چرا که در آینده این بیمارستان منشا خدمات بسیار زیادی برای استان ایلام خواهد بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید از بیمارستان‌های خصوصی استان در راه خدمت به مردم استفاده کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های ویژه حوزه سلامت در بخش توریست درمانی نیز استفاده کنیم.

وی گفت: باید سعی کنیم که خدمات دهی در سطح بیمارستان‌ها رابه گونه‌ای ارتقا بخشیم که حتی یک نفر از مردم ناراضی و معترض نباشد.

علی محمدی افزود: ما با رایزنی توانسته‌ایم که سه تا چهار دستگاه آمبولانس را از وزارت بهداشت به استان ایلام در راستای تجهیز مناطق محروم ایلام اختصاص دهیم که امید است این روند را در آینده نیز دنبال کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید تلاش کرد که مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان را به امکانات روز تجهیز کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار