کارشناس مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از صدور مجوز فعالیت دو کانون تبلیغاتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 07 September 2015
یونس قیطانی گفت: مجوز فعالیت این دو کانون تبلیغاتی به تازگی صادر شده که با احتساب آنها تعداد شرکت های تبلیغاتی استان به 62 مورد رسید.
وی با بیان اینکه مدت زمان مجوز فعالیت این شرکت ها از سوی ارشاد یک تا پنج سال است و پس از موعد مقرر باید نسبت به تمدید مجوز اقدام نمایند، افزود: امسال همچنین چهار مورد تمدید مجوز از سوی این اداره کل انجام گرفته است.
قیطانی اقدام برای تمدید به موقع، نداشتن گزارش منفی، شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها، استمرار در فعالیت، کسب مقام در جشنواره ها و گذراندن دوره های آموزشی مرتبط را از جمله معیارها و امتیازها برای تمدید مجوز کانون های تبلیغاتی آگهی در استان برشمرد.
وی از نظارت این اداره کل بر نحوه فعالیت کانون های تبلیغاتی در استان خبر داد و اظهار کرد: مجوز کانون های آگهی و تبلیغاتی غیر فعال توسط این اداره کل لغو می شود.
وی همچنین از دریافت هشت مورد درخواست مجوز راه اندازی کانون های آگهی و تبلیغاتی در این استان خبر داد و یادآور شد: بررسی این درخواست ها در دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار