رییس شورای شهر اسالم:
در ایام باقی‌مانده از سال 93 فعالیت‌های بسیار خوب و مهمی را پیش رو داریم که از جمله سالم‌سازی و پاک‌سازی ساحل دریای «آلاالان» است.
کد خبر: ۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 01 March 2015
یوسف عبدلی امروز در تالش با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: تمام مسئولان شهر اسالم آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات شورا و شهرداری اسالم برای نوروز 94 بسیج شده است، افزود: امیدواریم لحظات بسیار شادی را در کنار مسافران و مهمانان داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اسالم ادامه داد: در ایام باقی‌مانده از سال 93 فعالیت‌های بسیار خوب و مهمی را پیش رو داریم که از جمله سالم‌سازی و پاک‌سازی ساحل دریای «آلاالان» است.

این مسئول این ساحل را که یکی از جاذبه‌های بسیار توریستی شهر اسالم عنوان کرد و یادآور شد: تمام دست‌اندرکاران آماده هستند که این ساحل را در مدت یک ماه آماده کنند ضمن اینکه آسفالت معابر و خیابان‌ها، تجهیز شهر به نور و روشنایی، مجهز کردن بلوارها به گل و گیاه و... نیز از دیگر اقدام‌ها است.

عبدلی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها در این است که در روزهای باقی‌مانده بتوانیم شرایط را مهیا کنیم، اضافه کرد: از مهمانان نوروزی استقبال ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

وی یکی از برنامه‌های مهم شورای اسلامی شهر اسالم را واگذاری طرح ساحلی «آلالان» به بخش‌خصوصی عنوان کرد و متذکر شد: این طرح ساحلی در سال جدید به بخش‌خصوصی واگذار می‌شود تا شاهد تحول بسیار باشیم.

این مسئول آسفالت تمام خیابان‌های اصلی و فرعی شهر اسالم را از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری اسالم بیان کرد و اذعان داشت: ساماندهی آب‌های سطحی، برطرف شدن مشکل آب شرب و... را از جمله اقدام‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با تجهیز منبع یک‌هزار متر مکعبی شهر اسالم مشکل آب شرب اسالم تا 20 سال آینده برطرف می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار