فرماندارچرداول خبرداد
فرماندار چرداول از ساخت 2و راه اندازی باب کتابخانه عمومی در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 06 September 2015
به گزارش تابناک ایلام ،پرویز کولانی گفت: بیش از یک میلیارد ریال جهت ساخت 2 باب کتابخانه عمومی در روستاهای فاطمیه و جانجان از توابع بخش هلیلان و بخش مرکزی اختصاص یافته و بزودی ساخت این دو مرکز فرهنگی شروع می شود.
وی یادآور شد: شهرستان هم اکنون چهار باب کتابخانه عمومی در شهرهای سرابله، توحید، آسمان آباد و زنجیره دارد ضمن اینکه کتابخانه عمومی روستای زنجیره نیز با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در دست ساخت است که برای تکمیل بیش از 800 میلیون ریال از محل اعتبارات سالجاری برای آن اختصاص یافته است.
کولانی افزود: کولانی دیگر برنامه مهم دولت در حوزه کتابخوانی را ایجاد کتابخانه عمومی روستایی در روستاهای بالای یک هزار و 500 نفر جمعیت با همکاری دهیاری ها و اداره کل کتابخانه های عمومی استان اعلام کرد.
فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در مقوله مطالعه و کتابخوانی نگاه ویژه ای دارد و عمومی نمودن فرهنگ غنی کتابخوانی را در زمره برنامه های اصلی فرهنگی خود قرار داده است.
وی اظهار کرد: تاریخ بزرگ ایران همواره با کتاب و کتابخوانی ارتباطی دیرینه دارد و مطالعه و کتابخوانی سندی بر ماندگاری این عرصه مهم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار