مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام؛
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت:دفاع مقدس مهم‌ترین مولفه اقتدار جمهوری اسلامی است به واسطه دفاع مقدس که امروز شکستن هژمونی آمریکا را به نظاره نشسته ایم
کد خبر: ۹۰۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 20 September 2020

به گزارش تاباک ایلام ؛ محمد حسین فولادی در دیدار با نماینده ولی فقیه استان با اشاره به اینکه  دفاع مقدس قله افتخار جمهوری اسلامی و مایه مباهات همه دلدادگان به مکتب امام حسین است افزود : دفاع مقدس دانشگاهی بزرگی است که در آن فرزندانی همچون قاسم سلیمانی تربیت یافت که توانست قلب آزادیخواهان جهان را به تسخیر خود درآورد.

وی افزود: دفاع مقدس محور وحدت جامعه اسلامی بود چرا که همه اقشار جامعه بی توجه به جناح بندی و بازی های سیاسی دوشادوش هم پرچم پر افتخار عزت و سربلندی ملت ایران و آزادیخواهی امام راحل را برافراشتند.

فولادی یادآور شد : اگر امروز جمهوری اسلامی در سخت ترین شرایط در حیات خلوت آمریکا مبادرت به صدور نفت می کند ،این اقتدار نشات گرفته از عزتی است که دفاع مقدس به ما ارزانی داشته است.

وی بیان داشت : امروز ما نیروهای نظامی و انتظامی در محضر نماینده ولی فقیه در استان جمع شده ایم تا بار دیگر با آرمان‌های مقام معظم فرماندهی کل قوا،امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نماییم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام افزود: ما جمع شده ایم تا بگوییم که کماکان پابر جا و استوار در خط ولایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار