مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی؛
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه زنان نقش پررنگ‌تری در امر تبلیغ در جامعه دارند، گفت: هویت‌بخشی و نقش‌آفرینی رویکرد اصلی اداره بانوان سازمان تبلیغات است.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 14 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، عاطفه سعیدی نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در طرح نهضت تبلیغ فعال کردن مخاطبین است، عنوان کرد: ما باید سعی کنیم تا حس ارزشمندی و اثرگذاری به مخاطب منتقل شود تا بتواند در محیط پیرامونی خود به نوعی ویرایشگر باشد.

وی، «گفتمان‌سازی»، «توانمندسازی» و «پشتیبانی» را از فعالیت‌های اصلی اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان برشمرد و گفت: هویت‌بخشی و نقش‌آفرینی رویکرد اصلی این اداره کل است.

وی افزود: امر تبلیغ مختص به گروه خاصی از افراد نیست بلکه به نوعی وظیفه آحاد مردم است، اما در این میان زنان نقش پررنگ‌تری دارند و در محیط اطراف خود اعم از خانواده و… می‌توانند منشاء اثر باشند.

سعیدی نژاد، از برگزاری طرح مریم ویژه دختران خبر داد و خبر داد: فعالان عرصه تولیدات فرهنگی، عرصه خدمات و محصولات محور مدار که تولید محتوای فرهنگی دارند به مخاطب عرصه و معرفی شوند.

وی گفت: به هر ترتیب زنان جامعه اسلامی برای ایجاد نهضت اجتماعی ظرفیت قابل توجهی دارند و این ظرفیت می‌تواند برای اصلاح و ویرایش محیط پیرامونی به سمت پیشرفت مطلوب باشد.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: همچنین زنان در خانواده و اجتماع می‌توانند رکن رکین جامعه پردازی و به‌تبع آن راهبر نهضت شکل‌دهی دولت اسلامی محسوب شوند و از این جهت اصلاح محیط اجتماعی می‌تواند از لایه‌های اصلی پیشرفت ایرانی اسلامی باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار