مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت:در هفته دولت 17 پروژه مجموعه ارتباطی این استان با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 01 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : مهمترین این پروژه‌ها راه اندازی 7 سایت تلفن در شهرستان‌های ایلام، ملکشاهی، چرداول و هلیلان، راه اندازی 60 کیلومتر فیبر نوری در سطح استان و راه اندازی باجه‌های پست بانک و پروژه‌های مربوط به توسعه تلفن ثابت و شبکه FTTH (اف تی تی اچ) است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، اظهار کرد: از مجموع این پروژه‌ها دو طرح مربوط به سایت‌های تلفن همراه، اجرای فیبرنوری دراستان، پنج طرح حوزه پست بانک و طرح‌های مخابراتی استان است.

بیرامی ادامه داد: همچنین  در راستای توسعه عدالت و توجه به مناطق محروم، سایت ارتباطی- مخابراتی روستاهای چم پوش، چال خشک و بانقلا در شهرستان‌های چرداول و هلیلان با اعتباری بالغ بر60 میلیارد ریال و از محل اعتبارات مناطق محروم وزارت ارتباطات و با همکاری شرکت مخابرات راه اندازی شد.

وی اظهار کرد: با راه اندازی سایت روستای چم پوش مشکل ارتباطی روستاهای بخش زاگرس مرتفع شده و همچنین با بهره برداری از سایت تلفن همراه روستای بانقلا مشکل ارتباطی روستاهای اقماری این بخش برطرف شد.

بیرامی خاطرنشان کرد: براساس این گزارش همزمان با افتتاح این طرح‌ها 4 سایت تلفن همراه در روستاهای شهرستان‌های ایلام و ملکشاهی( بان امرود، میان تنگ، بلوطستان و باولگ) به بهره برداری رسید./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار