رئیس کل دادگستری استان ایلام:
رئیس کل دادگستری استان ایلام، گفت: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین خاطر بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 25 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در جمع قضات و کارکنان اداری حوزه قضایی ایوان، گفت: انتظار ما از همکاران قضایی و اداری این است که در روند کاری خود از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌های موجود برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم این شهرستان بیش از گذشته، استفاده کنند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین خاطر بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود تا خدماتی که توسط همکاران ارائه می‌شود بهبود یابد؛ هدف از بازدیدها، شناسایی نقاط ضعف و قدرت و برنامه ریزی برای رفع نواقص و کمبودها است.

رئیس کل دادگستری استان، گفت: بهبود وضعیت خدمت‌رسانی، تسهیل مراجعات مردم به واحد‌های قضایی و بهره‌گیری از دادرسی الکترونیک، گامی مؤثر برای تحقق عدالت آسان، در زمره مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های دستگاه قضایی استان ایلام است.

دهقانی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در خصوص ثبت الکترونیک پرونده‌ها و ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، خواستار برنامه ‌ریزی، تلاش مضاعف و کار جهادی به‌ منظور تسریع در روند تحقیقات، رسیدگی و اجرای احکام شد و بر لزوم توجه ویژه به صیانت از حقوق شهروندی در جریان دادرسی‌ها تأکید کرد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار