رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت: همزمان با هفته دولت سه پروژه به ارزش بیش از 80 میلیارد ریال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 22 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ نصراله پارسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 3پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان بهره‌برداری خواهند رسید .

وی افزود: بهره‌برداری از سازه‌های سنگی ملاتی، نهالکاری، از جمله این پروژه‌ها هستند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران افزود : برای اجرای پروژه‌های سنگی ملاتی در شهرستان 40میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

پارسه به نهالکاری در منطقه جلیزی ، تیشه‌کن ، سادات دالپری ، دشت اکبر ،ابوغویر وحسن قندی اشاره و تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها در سطح 2000هکتار بیش از 3میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

وی به توسعه و تجهیز نهالستان دهلران از 300هزار اصله به یک میلیون اصله در سال اشاره کرد گفت : برای این پروژه 12میلیارد ریال هزینه شده است.

شهرستان دهلران با وسعتی معادل حدود هفت هزار کیلومتر مربع، بیش از ۸۵ درصد مساحت آنرا عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد و علاوه بر تنوع اقلیمی از لحاظ تنوع عرصه‌های ملی نیز نسبت به سایر مناطق استان، منحصر به فرد بوده و وجود بیش از ۹۴ هزار هکتار جنگل و ۲۷۰ هزار هکتار مرتع و حدود ۲۶۰ هزار هکتار اراضی بیابانی مؤید این موضوع است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار