رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: امروز برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم نیازمند به مجاهدت و همت مضاعف از سوی مسئولان هستیم بنابراین باید مدیر و مسئول ما بیش از اجرای وظایف قانونی خود برای حل مسائل موجود وقت گذاری مؤثر داشته باشد و اگر این چنین نباشد از کار عقب خواهیم ماند.
کد خبر: ۸۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 19 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیموراز توابع شهرستان محلات افزود: عملکرد ما در یک شهر باید به گونه‌ای باشد که پس از اتمام مسئولیت تا چندین سال بعد، از ما و کاری که انجام داده ایم به نیکی یاد شود، پس برای رفع معضلات و گرفتاری‌های مردم باید با تمام توان در صحنه حضور یابیم.
رئیس کل دادگستری استان اظهارداشت: مشکلات شهر نیمور در حوزه اراضی زراعی و ثبت مالکیت آن، قدمت زیادی دارد و حل این مسئله نیازمند هم فکری، هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاه های ذیربط است، به همین خاطر دستور تشکیل کارگروه ‌ویژه ای در سطح مدیران استانی صادر شده است تا با آسیب شناسی های لازم و ارائه راهکارهای مناسب مقدمات تثبیت مالکیت مردم بر این اراضی فراهم شود.

در ابتدای این جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیمور مشکلات شهری را بیان داشته و خواستار مساعدت رئیس کل دادگستری استان برای بررسی بیشتر، پرونده های مطروحه در دادگستری شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار