رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: شهرستان آشتیان زمینه و پتانسیل خوبی برای جذب صنعتگر و افزایش واحدهای صنعتی مختلف دارد.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 18 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی ، در سفر یکروزه به شهرستان آشتیان در دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان با تاکید بر حمایت ورصد میدانی واحدهای تولیدی کوچک افزود: حمایت از تولید و تسهیل امور بخش خصوصی پیش‌نیاز ایجاد اشتغال مولد و پایدار است و شهرستان آشتیان زمینه و پتانسیل خوبی برای جذب صنعتگر و افزایش واحدهای صنعتی مختلف دارد.
جعفری کرهرودی درادامه با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی شهرستان یادآورشد: شهرستان آشتیان دارای ۵۱ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است و در سال جدید نیز تا کنون ۲۳ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۱۰۵ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۲۱ نفر صادرشده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵ پروانه بهره برداری صادرشده که میزان سرمایه گذاری پروانه های صادره۱۰۹۴ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۸۱۹ نفر است که موید جهش تولید در این شهرستان میباشد.
امام جمعه شهرستان آشتیان هم بر‌ ضرورت رسیدگی به مسایل و مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.
وی گفت: از مسئولین انتظار داریم که به مطالبات و دغدغه های به حق مردم توجه و پاسخگو باشند.
حجت الاسلام نیشابوری یکی از مطالبات مردمی را نحوه صحیح تنظیم بازار در تامین و توزیع کالاهای اساسی دانست و جلوگیری و برخورد با متخلفین اقتصادی را خواستار شد.
در ادامه این سفر رییس سازمان صمت استان از گروه پژوهش صنعت مدرن اشتیان بازدید کرد.
فعالیت این واحد تولیدی ساخت و تولید چراغ جلو خودرو سبک و سنگین و موتور سیکلت بوده و با خودروسازان داخلی همکاری دوجانبه داشته و در حال حاضر با ظرفیت بالغ بر شش میلیون چراغ اصلی و آینه های جانبی خودرو در سال، از تامین کنندگان اصلی خودروسازان کشور به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار