دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران گفت : متاسفانه نوسانات برقی در شهرستان در هفته های گذشته خسارت زیادی به شهروندان دهلرانی وارد کرده است .
کد خبر: ۸۸۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 04 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛ هفته گذشته بود که این رسانه با درج یادادشتی به عنوان صبوری ونبرد با دمای 52درجه / آقایان مسئول ! تصمیمات درسایه ، مردم گرما زده دهلران را خنک نخواهدکرد منتشر کرد(اینجا ) که خوشبختانه دادستان دهلران به موضوع مشکلات ناشی از نوسانات برق وخسارت ناشی از آن به شهروندان ورود کرده است.

صابر نجومی در گفتگو باخبرنگار ما بیان داشت : باتوجه به حساسیت موضوع وخسارت های ناشی از آن در این شرایط اقتصادی دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع ورده کرده است و در این راستا مکاتبات لازم را با مسئولان مرتبط انجام گرفته است.

وی افزود: متاسفانه دستگاه های دولتی بخصوص خدمات رسان در بحث اطلاع رسانی در خصوص امورات محوله خود کوتاهی می کنند وباید اداره برق باتوجه به نوسانات برقی اطلاع رسانی لازم جهت رسیدگی مشکلات ناشی از آن به مشترکین در دستور کار خود قرار می داد که متاسفانه چنین چیزی صورت نگرفته است.

دادستان دهلران گفت : باتوجه به اینکه در قبوض برق هزینه مالیات بر ارزش‌افزوده، بیمه، عوارض برق و آبونمان از مردم اخذ می‌شود اما هنگام سوختن وسایل برقی به علت قطع و وصل برق کسی پاسخگو نیست و شهروندانی که دچار خسارت ناشی از نوسانات برقی شده اند با ارائه دادخواست تامین دلیل به دادگستری پیگیر خسارت وارده به خود باشند.

نجومی تصریح کرد : این دادستانی به عنوان مدعی العموم مشکلات عمومی شهروندان را به صورت جدی در دستور کار خود دارد و بدون اغماض با کسانی که بخواهند حقوق عامه شهروندان را نایده بگیرند برخورد قضایی خواهد کرد.

لازم به ذکر است تعدادی ازشهروندان دهلرانی که وسایل برقی آنها دچار خسارت شده اند در روزهای اخیر به اداره برق شهرستان دهلران مراجعه کردند که برخی از کارمندان این اداره نتنها درخواست کتبی آنها را دریافت نکرده بلکه رفتار مناسبی با این شهروندان نداشته اند وخواستار پاسخگویی مسئولان در خصوص نحوه برخورد کارکنان با ارباب رجوع شدند.

نام و درخواست ارباب رجوع و همچنین کارمند در نزد این رسانه محفوظ است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار