کنکور طی چهار روز و از پنج‌شنبه ۳۰ مرداد، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 04 August 2020

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موعد مقرر برگزار می‌شود .

به گزارش تابناک ایلام به نقل از ایسنا؛ جلسه ای برای بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس در محل ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

براساس این جلسه و طبق اعلام دکتر نمکی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، مقرر شد علاوه بر عدم تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری، هر حوزه تنها ۲۰ درصد از ظرفیت پذیرای داوطلبین باشد.

وی گفت: در مورد برگزاری کنکور در سالهای آینده هم تعدادی از نمایندگان مجلس درصدد هستند که با همراهی و همگامی دولت اقدام کنند و اگر قرار شد که برای حذف کنکور در سالهای آتی تصمیمات منطقی اخذ شود، در فرصت مناسب به آن بپردازند. امیدواریم همانگونه که توانستیم کارهای بزرگی را در جمهوری اسلامی به ثمر برسانیم و مدیریت کنیم، کنکور را نیز با جدیت، همت، دلسوزی، وفاق و همدلی دولت و مجلس دنبال کنیم.

دکتر نمکی تصریح کرد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد که با توانمندی و قدرت، کنکور سراسری در تاریخ مقرر یعنی 31 مرداد برگزار شود که هم داوطلبان و خانواده های آنها از اضطراب بیرون بیایند و هم اینکه تکلیف برگزار کنندگان کنکور روشن و مشخص شود.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسات کمیته مشترک بین وزارتخانه های علوم و بهداشت و نمایندگان مجلس، مستمر و روزانه باشد و امور را پایش کنیم و تا آخرین لحظه در برگزاری کنکور باشکوه و با کمترین عارضه همه به همدیگر کمک کنیم.

 بر اساس نتایج جلسه عصر دیروز و بر اساس برنامه ریزی قبلی، کنکور سراسری طی چهار روز و از پنج‌شنبه ۳۰ مرداد، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
کاشکی آقای قالیباف با این قاطعیت نمی فرمود کنکور باید عقب بیفتد نتیجه اش این شد که دولتی ها به خاطر مخالفت با مجلس و رئیس آن برای برگزاری کنکور پافشاری کردند و گرنه به قول خود متخصصین اپیدمیولوژی دولت برگزاری کنکور در شرایط فعلی فاجعه است (خانم مینو محرز و دیگران) علاوه بر این به سخنان پیش تر خود آقای نمکی مراجعه کنید ایشان می گفتند که مخالف برگزاری کنکور سراسری در شرایط فعلی هستند! چرا حال که کنکور قرار شده در جای خود برگزار شود آقای زالی گفته به زودی با کاهش ابتلا و مرگ و میر کرونا روبه رو می شویم! خوب اگر این طور است چرا اجازه ندادند که در زمان بهتری برگزار شود. علاوه بر این دولت پیش بینی اش این است که وضعیت بهتر نمی شود ! هیچ مسئول کشوری حتی افغانستان نمی گوید (با پوزش از افغانی های عزیز) وضعیت بهتر نمی شود بلکه می گویند ما تلاش می کنیم که وضعیت بهتر شود و امیدواریم! ولی مسئولین ما میگویند بهتر نمی شود و مردم را مقصر می دانند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار